De succesvolle HR dienstverlener Flexpoint en Guido’s Orchestra hebben de handen ineen geslagen voor een meerjarige samenwerking. Flexpoint wordt vanaf 1 juli 2017 officieel de nieuwe hoofdsponsor van het orkest, dat onlangs nog een bronzen Cannes Lion award won in Cannes Frankrijk.
Flexpoint kiest voor Guido’s Orchestra omdat Guido als persoon en als ondernemer ontzettend goed past bij de kernwaarden van Flexpoint. Authenticiteit, ondernemerschap en relatiegerichtheid zijn leading in de cultuur binnen Flexpoint. Deze zijn zeker herkenbaar bij Guido’s Orchestra. Tevens heeft Guido de vooruitstrevendheid om de verwachtingen van zijn publiek altijd te overtreffen. Dit komt overeen met de slogan van Flexpoint, “Exceed Expectations”. Guido en Flexpoint directeur Erwin Vogelzang gaan beide voor een “10” in hun dienstverlening en ondernemen in verbondenheid. Het netwerk van Guido is ontzettend belangrijk voor de ambities van Flexpoint. De ambitie van Flexpoint om zich in de economische knooppunten van Nederland te vestigen, speelt dan ook mee in de keuze voor het partnership met Guido’s Orchestra. Wij verheugen ons erop om verder met Guido te bouwen aan een mooie toekomst in partnership voor beide organisaties.
Guido: “Ik ben zeer trots op de harmonische samenwerking met Flexpoint. Een bedrijf dat net zoals wij, de verwachtingen van haar klanten wil blijven overtreffen. Flexpoint wordt geleid door echte top professionals, maar het menszijn en het ontzorgen staat altijd voorop. Wij delen dezelfde ambitie: ieder van ons wil op haar eigen gebied in de top van de Champions League spelen. Ik ben blij en trots dat Flexpoint ons als Guido’s Orchestra daarin ondersteunt.”
Flexpoint is een internationale HR-dienstverlener die actief is in Nederland en België. Kort en krachtig heeft het bedrijf als missie om dé partner te zijn voor realisatie en behoud van werk door diensten te verlenen die constant de verwachtingen van flexwerkers, inleners, medewerkers en partners overtreffen. Dit doen ze door het maken van heldere keuzes; Flexpoint biedt Staffing & On Site Services diensten aan die geconcentreerd zijn rondom de marktsegmenten: industrie, logistiek en office.
Guido’s Orchestra is een internationaal poporkest dat van orkestmuziek een unieke eigentijdse beleving maakt. Onder leiding van orkestleider Guido Dieteren transformeert het orkest popmuziek in swingende orkestarrangementen en maakt het van klassieke songs bruisende popmuziek. Naast de vele Symphonica in Rosso concerten, geniet het poporkest zowel in binnen- als buitenland veel succes met TV- en LIVE optredens in o.a. USA, Canada, China en diverse Europese landen. Recent kent men Guido, zangeres Wendy Kokkelkoren en het orkest ook als de sterren uit de McDonald’s commercial THE MAESTRO. Deze commercial had meer dan 50 miljoen social media contacten in 5 weken en is in Nederland bij de kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki. Afgelopen week werd deze korte film in de categorie Entertainment for Music beloond met de bronzen leeuw bij het prestigieuze Cannes Lion reclamefestival – de oscars van de reclamewereld.
Comments